ADMINISTRATIEVE EN SECRETARIËLE DIENSTEN

Uw secretaresse vervangen bij ziekte, het ordenen en inboeken van uw administratie, het beantwoorden en ordenen van uw mail, het notuleren van vergaderingen, het organiseren van bijeenkomsten, telefoonservice: voor dit soort werkzaamheden kunt u ons inschakelen.

Administratieve (tijdelijke) problemen: wij lossen deze snel en deskundig voor u op.

Wij bieden de volgende diensten aan:

  • Organiseren en notuleren van vergaderingen
  • Organiseren van bijeenkomsten
  • Op orde houden van uw administratie en/of mail
  • Bijhouden van uw website
  • Inboeken van uw administratie
  • Telefoonservice
  • Emailservice

Kostenbesparing
Voor u heeft het samenwerken met Ingrid Schuijt Diensten & Advies een voordeel, aangezien u geen onnodige personeelskosten heeft. U schakelt ons alleen in als het nodig is.

Uitvoering
U kunt er van uit gaan dat uw opdracht met uiterste zorgvuldigheid wordt uitgevoerd. Ingrid Schuijt Diensten & Advies staat voor : accuratesse, discretie en geheimhouding, kwaliteit en betrouwbaarheid.

Tarieven
Voor een overzicht van de tarieven verzoeken wij u contact met ons op te nemen, per email of telefonisch : 06-23306902.